Recenze (71)
Kdo přežije - Perlové ostrovy (2003) (série)
Best série ever!
Dva papežové (2019)
I ten, jež sedí na Svatopetrovském stolci je jen člověk hledající smysl všeho a pohybující o vaech svých činech. Příjemné nakouknutí do Vatikánu jak ho neznáme, bez super tajných elitních sekt a jiných velkých či menších tajemství, kterých je v archivech více, než by se dalo spočítat
Zaklínač (2019) (seriál)
Celkem mi vadilo skákání v časových liniích. Herecky celkem solidni. Oblíbená postava v tomto zpracování Marigold. Absolutně mimo mi přišla Triss.
Nejlepší přítel (2017) (TV film)
Sedy prumer, neurazi ani nenadchne. Vykradacka s certy nejsou zerty. Sokol je na vlne a vsude od reklam po pohadky.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Bozi, uzasne a uctyhodne. Jsem nadsen. Krom toho ze mi velky J.J. s Disney vraci universum meho mladi, tak mi ho vraci nadupane, nabite a ja az s nostalgickou slzou koukam na Hana se Zvejkem. Babicku Leu a r2d2 alias pojizdnou popelnici. A je tam i milenium Falcon... stejne jako mnoha dalsim fandum mi od prvni chvile uvodniho textu s bozskou uvodni melodii(Wiliams je kral)zari ocka a tresou se ruce nadsenim. Byt je to fanouskovsky "sterilni" ja odchazel nadseny a nateseny na dalsi dil! Snad ho bude delat ten samy tym. J.J. je proste buh!!!
Dům (1985)
Strašidelné, ale ne tím správným způsobem.
The Starving Games (2013)
Nemastné, nezábavné a takové suché, že i Sahara by mohla puknout závistí. Snad jediná scéna s Fruits ninja mě pobavila
Nespoutaný Django (2012)
Nemastné, neslané. Krvý přeplácané dílo od mistra jež má vlastní kult uctívačů. Neoslovil mě s Pulp fiction ani Kill Billem a ani Django tomu nepomůže. Pár vtipných míst se skutečně najde a děj člověka úplně nenudí, ale herecky mi to přišlo slabé. Co táhne celý film nahoru je skvělý soundtrack.
LEGO® příběh (2014)
Brilantní, skvělé hlášky a ta hudba ..... :D
Percy Jackson: Moře nestvůr (2013)
Ale co, líbilo se mi to. Bylo to jednoduché a odpočinkové. Člověk vypne a nemusí přemýšlet. A zasmál jsem se. Mohl to být větší průšvih