Poslední recenze (18)
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Natočené podľa šablóny od začiatku do konca. Tam kde rozprávkový Janíčko&Marienka končia tu tento film začína. Po Van Helsing a Hon na čarodejnice sa dá hovoriť už o novom žánry. Štandardne kvalitné filmové efekty, dobré masky a stála akcia postačuje na to, aby si to človek pozrel na jeden šup.
Drogy a.s. (2010) (seriál)
Osobne som čakal niečo iné. Viac by ma zaujímal pohľad na účinky drôg a hlbšie rozobratie stavov, ktoré spôsobujú. Kriminálna stránka veci ma moc nezaujímala. Ale inak je to dobre natočený a hodnotný seriálik.
PIKO (2010)
Čakal som skôr niečo z dnešnej doby, ale nemôžem povedať, že by to nebol zaujímavý snímok, no zo sedačky ma to teda nevytrhlo ani raz a niekedy som sa tak trochu nudil a strácal sa v tom. @arachneuss to vystihol