Recenze (143)
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Skvely.
Sherlock Holmes (2009)
Trochu dlouhy, ale fakt dobry, skvela kamera, genialni Downey. Chybela mi spetka originality.
Pouta (2009)
Jo.
Mučedníci (2008)
no prvni pulka me este docela bavila, u ty druhy sem se nudil pac jen popisne vysvetlovala duvod proc se odehrala prvni (to si dokazu domyslet a hlavne uz mockrat videno) no a konec? ten mi prijde asi debilni, nemuzu si pomoct, parta papalasu v mercedesech... no proste vo hovne. ale film me teda ocividne zasah, to se musi nechat, jinak bych se takhle nerozepisoval.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Tohle mi nejde hodnotit, ani hvezdickama ani jinak. Pro Terryho je to asi dost osobni film, dostat se mu pod kuzi (jestli to vubec jde) neni snadny...
Julie a Julia (2009)
Zajimava kombinace dvou pribehu, ale vrazedne pomaly tempo a mistama neunosna predvidatelnost scen mi to dost kazila. Fandum do jidla ovsem doporucuju. Jo a Meryl je tu vazne ulitla :)
Lítám v tom (2009)
Ouje, po case zas film kterej me dostal.
Protektor (2009)
U me dobry. Mozna sice trochu za vlasy pritazeny (pozovani pred zidovskym shromazdistem apod.) ale bavilo vic nez dost. Skvela kamera a postprodukce.
Číslo 9 (2009)
Napad hezkej, ale scenar na me moc prisladlej a asi jednoduchej, nevim, chybela mi hutna atmosfera postapokalypsy. A dabing Eliah Wooda me docela stval.
Panika v městečku (2009)
Pro me nejzbesilejsi film vsech dob!