Recenze (236)
Život je krásný (1946)
Krásný vánoční film s hořkou příchutí, který se právem stal americkou klasikou.
Rocky (1976)
Ze smolaře hrdinou… Již tolikrát obehraný příběh, a přesto to skvěle funguje. Druhořadý boxer z chudé čtvrti se postaví do ringu proti úřadujícímu světovému šampionovi a dokáže mu být rovnocenným soupeřem. Stallone si hlavní postavu napsal přímo na tělo a díky ní se z něho stala hvězda. K filmu samozřejmě neodmyslitelně patří také Paulie (Burt Young), trenér Mickey (Burgess Meredith) a Apollo Creed (Carl Weathers). Ostatní postavy, jako třeba Adrian (Talia Shire), mi přišli spíše nevýrazné. Hudba od Billa Contiho je naprosto skvělá a ústřední píseň Gonna Fly Now dodala filmu ještě větší říz. Sly zkrátka dostal jedinečný nápad a dokázal stvořit nesmrtelnou legendu!
Policejní akademie (1984)
První a nejlepší film z celé policejní série. Nenáročný a tak trochu přihlouplý humor, který pobaví i po tolika letech. Mahoney, Jones, Hightower, Tackleberry a Lassard jsou zkrátka dobrá parta.
Želví nindžové (1990)
Film natočený ve stylu akčňáků z 80. let, ale ne příliš zdařile. Jeho jedinou předností je humor želví party, ovšem ostatní postavy jsou podle mě nevýrazné, a to i hlavní záporák - Trhač, což je škoda. Je mi jasné, že děti asi nic z toho řešit nebudou, takže pro ně je to ideální snímek! :)
Finty Dicka a Jane (2005)
Námět filmu je celkem zajímavý, ale zde špatně zpracovaný. Jim Carrey byl opět výborný, ale s Téou se mi k sobě moc nehodili, určitě již oba natočili daleko lepší komedie, než je tato. Jsem zvědavý na původní verzi z roku 1977.
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Zpracováním rozhodně lepší než předešlý Hulk, ale Norton mi moc nesedl a jsem docela rád, že byl nakonec vyměněn. Oproti pozdějším filmům z MCU je tento trochu pozadu a nemá ničím zajímavý příběh!
Doktor Strange (2016)
Cumberbatch byl dobrá volba. Těším se na další Strangeova vystoupení.
Šakalí léta (1993)
Tak trochu Pomáda po Česku!
Sám doma 3 (1997)
Zlaté časy s Culkinem skončily a přišla doba špatných a trapných pokusů o nemožné!
Sám doma 4 (2002) (TV film)
Pokud Sám doma 3 byl špatný film, tak tohle je ultra mega hovadina na entou!