Recenze (236)
Lesní duch (2013)
Jeden z těch povedenějších remaků, který původnímu filmu rozhodně nedělá ostudu. Z celé série je to však nejslabší díl.
Lesní duch (1981)
Sam Raimi prostě umí! :)
Vymítač ďábla (1973)
Na svou dobu opravdu nadčasový horor, který nahání lidem hrůzu dodnes...
Chutně a levně s Láďou Hruškou (2014) (pořad)
Je mi špatně, jak z Hrušky, tak z těch patlanin!
Agent v sukni (2000)
Bláznivá komedie s Martinem Lawrencem... Možná až moc bláznivá, ale dá se to!
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Poněkud drsnější komedie s Carreym, což mi na jednu stranu trochu vadilo, ale i tak jsem se docela pobavil.
Se Šípem v zádech (2009) (pořad)
Jedna z nejhorších Talk-show v ČR!
Dentista (1996)
Nic z čeho bych si sednul na zadek, jen mě při sledování občas bolely zuby! :)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Mega bouračky, nesmrtelný Semir a naproti tomu jeho věčně se střídající parťáci, to je Kobra 11! Asi nejlepší seriál od Němců, ale nic převratného...
Panelák (2008) (seriál)
Stejná ptákovina jako u nás Ulice a podobný seriály!