Poslední recenze (171)
Zombie Cats from Mars (2015)
Možná sem dám klišé větu, ale tohle je absolutní dno kinematografie, ve všem. A jedná se o nejhorší počin, co jsem kdy viděl a to jen proto, že se na to chtěl zhulenej a ožralej manžel, mojí sestřenice, podívat.
Duna (2021)
Dávám pouze 1 hvězdu za vizuál. Film plný patosu, trapných názvů, zdlouhavých a trapných rozhovorů. Příliš mnoho fantasy a méně sci-fi. Souboj mezi rody, mi připadal jako film o třech dětech, co se perou hračku, nebo filmy o zamilovaném trojúhelníku. Neexistující fyzikální zákony. Pro fanoušky fantasy, je tento film jako dělaný, ale pro fanoušky sci-fi ne. Dokonce výběr herců, mi připadal jako z noční můry.
Iron Sky (2012)
Šílený film, šílenců z Finska, pokud Asylum neví jak, se dělají filmy, tak takhle. Tenhle film bud´ milujete, nebo ne. Ovšem ho kazí i několik maličkostí, jako např. casting některých postav.
Poslední deníček (1)
Ma cenu se jeste divat na filmy?
Po shlednuti nekolika novejch filmu, zvazuju, ze se na ne prestanu uplne divat. klise, klise, romantika, rodina, dobry konec a zase porad dokola to same klise, klise.. kdy si lidi uz uvedomi, proc by filmy mely koncit happyendem. proc strkaj romantiku do filmu, kterej se jmenuje treba Perl Harbr a pak delaj reklamu na skvelej valecnej film(nechapu) to same ruskej film stalingrad. aspon, ze ti Japonci a Cinani tocej este slusne filmy i kdyz uz to taky neni co bejvalo, obvzlaste v anime serialech.