Recenze (10)
Lord Stanley's Cup: Hockey's Ultimate Prize (2000)
Naprosto zaujate davam 5 hvezd.... Miluji ten sport, tu soutez i ten svaty gral... Ke shlednuti: http://m.youtube.com/watch?v=QIJiVdq3tMA&feature=youtu.be
Stejná srdce (2014) (TV film)
Hulk je buzna.... No to ne.... To jsem zvedav co na to rekne Fury a Stark...
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Mam naprosto stejny nazor jako Necak a Jacinda. Tento serial patri k nejlepsim serialum z cr dilny za posledni roky....Po hodne dlouhe dobe ma cesky serial hlavu a patu.
Asterix a Obelix ve službách Jejího Veličenstva (2012)
Jasně nejslabší film ze serie o Asterixovi... A už vůbec nechápu, proč jsou v oficiálním textu od distributora jména postav která jsou ve filmu jiná...
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Obsazeni super, ale jinak klasicka predvidatelná gangsterka...
Temný rytíř povstal (2012)
Bale, Hardy a Gordon-Levitt vynikajici, jinak pribeh az na par malo chvil nepotesil...
Signál (2012)
Klasicky Hadkuv film, stejne jako Bobule atd...
Nebezpečná síť (1999)
Na tenhle film by mi presne sedělo 3,5 hvězdy...
24/7: Penguins/Capitals - Road to the NHL Winter Classic (2010) (pořad)
Výborně připravený seriál od HBO. Přesně něco takového chybělo, vidět NHL i ze zákulisí, treninky, příprava před zápasem, soukromí hokejistů...
Diktátor (2012)
Na typ tehle komedii opravdu nema v USA nikdo odvahu a v tom je tenhle anglan jedinecny.... Nejake sceny byly prehnane treba ta s porodem, ale jinak celkove to hodnotim kladne... Jen me osobne nastval Edvard Norton, ze se objevil v tomto filmu tak jak se objevil...