Recenze (1 505)
Lady Bird (2017)
Tak trochu Dawsonuv svet s krestanskou tematikou. Saoirse byla jako vzdy uzasna, celkove fajn prumer.
Churchill (2017)
U zivotopisnych filmu mi vetsinou vadi dve veci - podavaji situace moc jednostranne, nebo se v nich nic moc nedeje. Pripadne oboji. Taky bylo neco z obou techto problemu. B.Cox podal vyborny vykon a celkove to bylo spise oddechovejsi.
Grace, kněžna monacká (2014)
Takovy mily zivotopisny film, ktery ale ve vysledku moc nerekne. Prijemne, 3,5*.
Emoji ve filmu (2017)
Napad nebyl spatny, ale provedeni silne pokulhavalo.
Dunkerk (2017)
Nemuzu si pomoct, ale na tohle tema uz se opravdu nic noveho vymyslet neda.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Uzasny film. Neustale stridani emoci, neskutecne zvraty.
Sněhulák (2017)
Tohle se moc nedalo. Nic se tam nedeje, a kdyz uz ano, tak nesrozumitelne.
Který je ten pravý? (2017)
Konecne trochu normalni komedie bez zbrani, hektolitru krve a fekalniho humoru. Mile, odpocinkove, prijemne. Jen me trochu mrzi konec.
Deník malého poseroutky: Výlet za všechny peníze (2017)
Predchozi dily se stejnymi herci se mi libily vic, ale tohle bylo porad super.
Spojenci (2016)
Znacne vice romantiky a mene valky nez jsem cekala. Pekne.