Recenze (3 184)
Industrie - Zlatá éra průmyslu (2021) (epizoda)
Scénář, který jsem očekával, byť ho znám od jiných firem. Zpracování dílu na jedničku.
Problém tří těles - Ničitel světů (2024) (epizoda)
Nevím proč, ale nějak se necítím být více nadchnut tímto dílem. Mám pocit, že se nic zvláštního nestalo. Teď jde o to, jestli si pustit další část. Protože to by pak znamenalo, že bych to asi dokoukal... Ale spíš z povinnosti.
Problém tří těles - Rudé pobřeží (2024) (epizoda)
Oproti prvnímu dílu je to lepší, rozhodně to má moji pozornost, abych pokračoval třetím dílem.
Problém tří těles - Odpočet (2024) (epizoda)
Celou dobu to bylo takové vláčné a až na konci přišel zajímavý moment. Nevím, co si o tom myslet, asi se člověk bude muset podívat dál, co z toho bude, jinak si nedovedu vytvořit kloudný názor. Jenže když mě to nebude brát, tak toho spíš nechám.
Industrie - Továrna na republiku (2021) (epizoda)
Za mě spokojenost. Začátek první republiky zpracován dobře.
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
Nedovedu si představit, že bych tam vydržel týden, natož těch dvacet dní. Klobouk dolů před tvůrci. Bude určitě zajímavé se na dokument podívat znovu a s odstupem. Současně by bylo zajímavé rozšířit dokument třeba víc o reakce ve světě nebo i o ruský pohled.
Životní styl první republiky - Kino a divadlo (2022) (epizoda)
Podobně jako architektura to bylo nějaké rozvleklé.
Velitel - První kroky (1981) (epizoda)
Oproti první části to mělo aspoň trochu zajímavý děj. Jen kdyby si socialističtí umělci tak nelebedili v lyrických záběrech žní.
Industrie - Výroba války (2021) (epizoda)
Opět výborný díl, ale už to nemělo takový spád a úroveň jako minulá část. Ale stejně vysoká úroveň zpracování.
Industrie - Průmyslová revoluce (2021) (epizoda)
Průmyslová revoluce měla hodně dobrý spád. Je toho tady dost koncentrovaného na malém prostoru, ale současně se necítím přehlcen.