Recenze (3)
Ong Bak 3 (2010)
Ong Bak 3 je trosku hororove ladeny a porad je to paradni podivana. Kaskaderske kousky jsou uzasne a novy bojovy styl Tonyho take. Nekdo mozna nezkousne ten mysteriozni nadech filmu, ale ja byl spokojeny.
Micro Men (2009) (TV film)
Tento film me hodne dostal. Clovek trosku nasal atmosferu vzniku legendarniho 8-bitoveho pocitace ZX Spectrum, dozvedel se neco o siru Sinclairovi a tehdejsi pocitacove branzi. Priznam se, ze mi v zaveru filmu ukapla slza :-). Asi na me zapusobila nostalgie.
Zavaleni (2006) (TV film)
V tomto filmu je vsechno spatne, idiotsky scenar, mizerne kulisy, otresne triky, strasni herci. Kupodivu je tento film tak spatny, az je zabavny. Kdybych se tak nebavil, hodnotil bych nize. Ten maly parchant ve filmu me iritoval a pral jsem si, aby zemrel krutou smrti :-)