Poslední recenze (10)
Wind River (2017)
Přišlo mi to skvěle odvyprávěné. Nemohl jsem se od toho vůbec odtrhnout. Mám rád filmy, které celou dobu postupně budují napětí. Pozoroval jsem na sobě, jak mi začíná rychleji a rychleji tlouct srdce při té scéně, která popisovala, jak se to všechno s tou dívkou semlelo. Za mě pecka.
Dokonalá loupež (2018)
Myslel jsem si, že si u toho filmu tak příjemně vypnu a odpočinu. Butlera mám rád, říkal jsem si. To bude dobrý, myslel jsem si. A nakonec mě ten film celou dobu tak nějak štval. Nebyl ani napínavý, ani nějak zvlášť zajímavý. Butlerovi bych to věřil trochu víc (nebo aspoň trochu), kdyby ve filmu bylo trochu víc vysvětlené, jak se postupně dostal ke dráze poldy-gangstera. A vůbec - celý to bylo takový neuvěřitelný. Úplně nejvíc vlastně ten konec, kde vysvětlují, jak přišli k informacím o té bance. Ale asi jsem zhýčkanej Sicariem nebo hlavními postavami tipu Frank Grillo v Purge (kdybych měl jmenovat něco nedávného).
Amazing Spider-Man (2012)
Tohle mě bavilo. A to tak, že hodně. Ve filmu byla podle mě dobře zpracovaná dětinskost, zbrklost a hravost hlavní postavy. Tak Spidermana znám z komixu, tak ho mám rád. Nejvíc se mi ale líbilo to, jak byl vlastně Spidey “slabý". Dostaval slusnou nakladacku a vlastne nic moc nepredvedl. Jednoduse, tohle zpracovani Spidemana zeru. Takoveho Petera Parkera jsem si fakt oblibil a je mi vylozene lito, ze se jeho cesty nikdy neprotnou s dalnici particky Avengeru. Protoze by tam skvele mohl pusobit v roli outsidera/kluka/drobka...