Recenze (269)
Rodina Addamsova - Adamsovi jdou do školy (1964) (epizoda)
Vyborny čiernobiely seriál zo 60 rokov. Seriál, na ktorý sa dá stále pozerať aj po niekoľkých rokoch. Dávam 95% zo 100 z 1 časti.
Přátelé - Zrušená svatba (1994) (epizoda)
Tento seriál si stále pozriem rád a rád. Joey, Pheobe, Chandler a ostatní nemajú chybu. Samozrejme hlášky tiež nemajú chybu. Oveľa lepší seriál ako Teória veľkého tresku. Ten seriál nemám rád.
Stopař: Ve jménu spravedlnosti (2019)
Uz som videl aj lepsie filmy s Dolphom. U mňa 30%. Ten dej bol uplne nudný. Slaba akcia.
Ježek Sonic (2020)
Zhliadnute v kine. Pribeh dobry, Jim Carrey ako zaporak to v pohode zahral, ale proti Sonicovi bez sance. U mna 70%.
Tunel do Číny (1998)
Nepovedal by som, ale toto je moj druhy najoblubenjsi film s Kevinom v hlavnej ulohe. Zahrat sa na dementneho, to uz klobuk dole. Nemam co dodat. U mna 5 hviezdiciek.
Bola raz jedna škola (2020) (seriál)
Síce ma tento serial cca 20%, ale mna sa tento serial paci. Ja som Jožko, a ja Stella a ja Branko ...
Černý přízrak (1986)
Takéto filmy mam v celku rád. Aj Charlieho mam rad. Tento film patrí skorej k sci-fi. Tusil som, ze v tom cierom aute jazdí Charlie S. V celku slušný snimok.
Ve stínu gangu (1993)
Videl som s Charliem uz aj lepsie snimky, ale pripomínalo mi to snimok k filmu Studeny jak kamen. Očakával som viac akcie.
Ředitel školy (1987)
Mam rád taketo drsne filmy. Dalsi z takychto ďalších podobnych filmov uznavam aj KOD 187.
Topsy a Tim (2013) (seriál)
Veľmi rád si pozrem tento detský seriál. 3x do týždňa mi stačí. To je náš dum, fandime snum. Dávam 90%.