Recenze (269)
Aj múdry schybí (1998) (pořad)
Túto reláciu som dakedy dávno pozeral v TV. Už nechodí v TV. Niekedy ma dosť táto relácia bavila, keď na ľahké otázky ľudia nevedeli odpovedať.
Přepadení ve vzduchu (1992)
Mám rád aj filmy o lietadlách, takže Passeneger 57 a Air Force One patria medzi najoblúbenjšie filmy o lietadlách. Čo sa týka filmu, dejovo celkom dobré. Akčné scény sú výborné, k tomu výborný herec Wesley, zachráni všetkých cestujúcich.
Poslední zůstává (1996)
Bruce Willis príde na západ, kde tu všetkých pozabíja s pištolami, napr.príde do baru a bum. Další z výborných Willisových filmov.
Herkules v New Yorku (1970)
Na to, že tu mal Arnie len 23 rokov, takže toto je prvý Arnieho film, tak v tých rokoch sa mu dosť podaril. Nápad k filmu je úžasný. Herkules je v New Yorku.
Peklo (2003)
Tento film mi trochu pripomínal jeho starý film, ktorý vyšiel z roku 1990: Příkaz k popravě. Aj tento film bol dosť dobrý ohladne akcie. van Damme vo väznici im to všetkým ukázal.
Soumrak mrtvých (2004)
Výborná hororová paródia na horor Úsvit mrtvých o zombíkoch. Dej je celkom dosť obstojný. Prvá polka mi pripomína komédiu, druhá polka horor.
Hory mají oči (2006)
Tento diel bol dosť dobre celkom natočený, i keď druhé pokračovanie sa mi zdá o niečo lepšie. I v tomto bolo dosť krvi.
Grinch (2000)
Grinch nemá rád Vianoce. Jim Carrey ako Grinch ma tu dosť rozosmial pred malým dievčaťom. V celku slušná Vianočná komédia o Grinchovi.
Glimmer Man (1996)
Dalšia výborná Seagalovka. Vrah zabíja manželské páry a keď zabije Coleovu ženu, vrah sa môže načo tešiť. Prijateľný snímok od Seagala, hlavne karta, v ktorej bola britva.
Matrix Revolutions (2003)
Mňa táto časť Matrixu vôbec nezaujala. Dejovo úplne slabé, efetky na nízkej úrovni. Ale dalo sa to vydržať, lebo je tu Keanu Reeves.