Recenze (150)
Život na naší planetě - 7. kapitola: Komu patří Země (2023) (epizoda)
Najlepší diel celej série o dynastii cicavcov
Sly (2023)
Najlepší na celom dokumente bol Arny
Elvis (2022)
rozťahaná nuda
Nevědomí (2013)
3D verzia tohto filmu je čistý výsmech
Bestie (2022)
Too much cliche .. CGI 5*, pri útokoch leva som mal teda dosť na 3D, nechcel by som :)
David Attenborough: Zvířecí dynastie - Tučňáci císařští (2018) (epizoda)
Najlepší dokument o tučniakoch
610 metrů nad zemí (2022)
Výborná výprava (pre všetkých milovníkov výšok), na druhej strane však extrémne nereálny príbeh s logickými chybami, ktoré si mohli tvorcovia naozaj odpustiť. Sstačilo by k natáčaniu prizvať (alebo aspoň prečítať scenár) niekoho so skúsenosťami s lezením na výškové objekty. Škoda premrhaného potenciálu, ale vzhľadom k minorite podobných počinov aj tak potešilo. Fanúšikom výškových explorácií odporúčam https://www.csfd.cz/film/650707-free-solo/ (existuje aj 360° dokument pre 3D virtuálne okuliare), alebo ešte lepšie https://www.csfd.cz/film/747542-kdo-je-dalsi/ Prípadne pre real experience https://youtu.be/yCYZZPwJr_c
Krtek - špionem v Severní Koreji (2020)
Hrany dokument (nakolko pravdivy posudit nedokazem) inscenovany ako realne zabery natocene skrytou kamerou. Je mozne, ze je dokument inspirovany skutocnymi udalostami, ale sposob prezentacie je prinajmensom podozrivy. Dokument sa hra na nieco, cim nie je.
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Masterpiece
Duna (2021)
Vizuálne a filmársky naozaj skvelé (3D kino 5*), príbeh totálna zlátanina primitívnej mysle (*odpad). Po hodinke som sa už nevedel dočkať konca a stále pozeral na hodinky s tým, že som zvažoval odchod z kina. Celkovo na môj vkus príliš temné a depresívne. Na dvojku už určite nepôjdem.