Oblíbené filmy (8)
Forrest Gump (1994)
Matrix (1999)
Vetřelci (1986)
Natočit druhé pokračování velmi dobrého původního filmu je velmi velmi obtížné, ale tady se to myslím povedlo téměř na 100%. Vetřelci jsou teď již v Cameronovském duchu více akční scifi než hororová zábava. V českém dabingu cinické hlášky typu "Co kdybychom si rozdělali ohníček a zazpívali pár písniček..." vyniknou ještě lépe. Škoda, že u nás zatím nikdy v TV ani v kinech nešla rozšířená verze, která sice snímek neposunuje do nové dimenze, ale zčásti upřesňuje nekteré prvky děje.
Zelená míle (1999)
Psycho (1960)
Hráči se smrtí (1990)
Perfektně natočený mysteriózní snímek o otázce posmrtného života. I po několikátém opakování a posledním ne zcela povedeném českém dabingu mám tento film velmi rád, hlavně díky prostředí ve kterém se odehrává současně s dobrou kamerou. Děj trošku kazí pár naivních prvků, ale to jsou jen malé vady. Jednoznačně i po 13 letech za 5*.
Zakázané ovoce (1998)
Moje osobní srdcovka. Soderbergova atmosféra, krása. K tomu kombinace pohodářů Clooneyho a Rhamese mi přišla perfektní i s dobrým českým dabingem, ve kterém se najdou sem tam i nějaké ty hlášky. "Spískali to" snad jenom "Kubánci".