Recenze (163)
G. I. Joe (2009)
dobra akce,misty trapne chvilky a nemozne veci ale ,dobra dobra akcni podivana
Transformers: Pomsta poražených (2009)
tak konecne jsme si pockal na HD a co se tyce efektu jen za ne davam 2x,ale jinak za pribeh 1* a za humor Simmonse taky1* - Do not tell my mother :-DBay zase predvedl jaky je megaloman a Lucasova ILM me presvedcila,ze lepsi trikove studio zatim nikde neni
Mrtvý sníh (2009)
krvave scenky jsou fajne! par vtipnych,par lekavych momentu, jinak takovy lehoulilinky nadprumerek,nebylo to spatne
Země ztracených (2009)
ikdyz takovy prumer,tak musim rict ze napad to byl dobryx a parkarat jsme si nasmal pri Ferellovych vystupech takze zase tak hrozne to nebylo...filmek akorat tak na jedno zhlednuti a odebrani se do propadlist dejin..
Terminator Salvation (2009)
tak jsem se k tomu konecne dostal a musim rict, ze T klasice se to moc nepodobalo.tome zklamanlo, na drtuhou stranu jako priznivec akce, se filmek povedl,drsna postapokalypticka atmosfera, a velmi dobre akcni scenky...Od okracovani ocekavam ale mnohem vice
Strážci - Watchmen (2009)
natoz jak je to dlouhe jsmje se ani nenudil,a ikdyz jsme necetl komiks vyborny filmek se spoutou zajimavych a do realneho sveta k zamyslenihodnych myslenek..kacni scenky povedeny a fekty rovnez za me 5*
Útěk na Horu čarodějnic (2009)
tak docela se mi to i libilo,opravdu to rychle odsypa a neni to zadna nuda,par vtipnych okamziku,par dojemnych,Anna Spohia je pekna kocka a myslim ze z ni neco i bude.Filmek na rodinny vecer za me 3.5* ;-)
Škola rocku (2003)
rock podle meho gusta,fajna komedie pro celou rodinu
Zlodějská partie (2009)
tak za cely cas jsem se moc nenudil obcas jsme se i zasmal,zapletka taky fajn,takze pro me takovy nejaky nadprumer
Superpoldové (2001)
nasmal jsem se u toho celekem dost,ujaeta vidlacka komedie plna sprymu :-)