Oblíbené seriály (4)
Červený trpaslík (1988)
Jedno se musí trpaslíkovi nechat. Na celkem skromném prostoru a s minimem v podstatě nesympatických (v lepším případě jen mírně švihlých) postav dokázali stvořit kultovní seriál, který si získal spoustu fanoušků. Co se mého pohledu týká, první a druhá série byly výborné, založené zejména na situačním a slovním humoru a na nesnesitelnosti postavy Rimmera. Třetí a čtvrtá série se pozvolna propadá do nudy a opakování použitých motivů. Pátá a šestá série znamenaly oživení - hrdinové opustí trpaslíka a cestují po jiných planetách, epizody jsou postaveny hlavně na ději a celkem zajímavých a zábavných zápletkách. Sedmá a osmá série znamenají definitivní sestup - v sedmičce vystřídá Rimmera Kochanská, ale moc to nefunguje. V osmé sérii se vracíme na kopii trpaslíka s kompletní posádkou, ale kouzlo už je pryč. Situační komika se vypařila na úkor mírně košilatých fórků, kontrast Rimmer-Lister vyprchal, nápady pozvolna docházely, což dokazuje i dosti bezradné ukončení. Podle mne to byl konec v pravou chvíli.
Jistě, pane ministře (1980)
Co se děje v trávě (1980)
tenhle večerníček jsem jako dítě milovala. vynikající hudba, skvěle ztvárněné postavičky a vtipně podané strázně z jejich života.