Recenze (289)
Obi-Wan Kenobi - Část III (2022) (epizoda)
Po vystřízlivění a dalším přemýšlení o díle ****.
Wonder Woman 1984 (2020)
Vím, že 1* je asi málo, jenomže tento film to je takové zklamání.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Velké očekávání a o to větší zklamání.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Sice jsem milovnik Rychle a Zbesil, ale co je mo, to je moc. Na můj vkus dost prehnané scény. Prostě z toho udelali USA akcní slátaninu
Interview (2014)
Cekal sem blbost jak hrom, ale musím říct, že jsem se dobre pobavil 😊
Želvy Ninja (2014)
Fajn záležitost. Vtipná a hezky zpracována. Jen se mi u 3D zdála občas zmatená kamera, jinak ale supr.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Když pominu hrozně otravné děti a lidi v kině, se kterými jsem tento film musel sdílet. Musím uznat, že pokračování Spider-mana se mi líbilo, mám prostě tyto filmy rád, i když Spajdy není můj nej hrdina i přesto sem se dobře bavil. Akce fajn , humor fajn jen teda ten příběh za mě trošku mínus.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Pominu-li dvě přehnané scény, tak se mi dostalo super filmového zážitku, ve stylu Rychle a Zběsile, který jsem čekal a přesně jak ho mám od prvního dílu rád. Navíc to vypadá, že se dočkáme i sedmého pokračování. Nechme se překvapit. ****
Slečna nebezpečná (2012)
Dost divná komedie, dělící od odpadu opravdu jen málo. *
Iron Man 3 (2013)
Iron man ukázal zase jinou barvu. prolínání temnoty a vážností s klasickou Tonyho dávkou humoru, ale i nevídanou vážnost. Skvělý příběh a výborně natočený film. Akce naprosto dokonalá nemám záporů jen pozitiv, jednoduše jsem nadšen a hodnotím za pět :-) . *****