Poslední recenze (98)
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Od první minuty filmu do poslední jsem byla přikovaná k sedačce s křečí v kyčli a husí kůží po celém těle. A to jsem ještě netušila, že po titulcích mi zvlhne oko díky reálným rozhovorům s dědečky-vojáky. Za mě jeden z nejlepších vojenských filmů!
Dunkerk (2017)
Bohužel se nemohu řadit mezi nadšence tohoto filmu a přitom jsem se na něj tolik těšila... Doplavu k jedné lodičce ta se potopí, doplavu k druhé lodičce ta se potopí, doplavu k třetí lodičce ta se potopí, doplavu ke čtvrté lodičce a ta se....ano, také potopí! Do toho jediné letadýlko na obloze s Tomem Hardym uvnitř, který rozstřílí všechny nepřátele a zachrání tak všechny a to i po tom, co mu od půlky filmu dojde v letadle palivo a létá tak vlastně větroněm. Nesmíme zapomenout na Pepka námořníka se synem, který na své malé korábce rozlévá vojákům na moři čaj... V poslední řade nemohu neohodnotit zklamání z uširvoucí hudby (pokud se to hudbou dá nazvat) jako ze psychozáhrobí. :-(
Chirurgové (2005) (seriál)
tato naprosto hloupá, naivní, ukřičená, průhledná a stupidní slátanina u mě vede s jasným náskokem v žebřícku největší ****vina všech dob!