Recenze (889)
Pašerák (2018)
Možná trochu nadsazuju, ale já Clinta prostě miluju. Už desítky let si točí stále stejné filmy stejným stylem a já mu to pořád žeru. Tohle umí jen on a Woody. Kvůli takovým kouskům koukám na filmy. Čistá radost z filmařiny.
Král psanec (2018)
Takové televizní Braveheart 2. Některé scény dost bruntál. Alba gu bra!
Trojí hranice (2019)
Tváří se to namachrovaně, ale je to nuda. Hůř připravenou akci jsem snad ještě neviděl.
Baby Driver (2017)
Dlouho jsem s tímhle filmem otálel, ale dopadl lépe, než jsem se obával. Možná je to tím, že namám rád Elgorta.
Shazam! (2019)
No tak to byl solidní fail. DC prostě netouží vydělávat peníze. Tohle je určené tak pětiletým dětičkám.
Lou (2017)
Je až neuvěřitelné, co Pixar dokáže na ploše šesti minut. Jejich kraťasy mám snad ještě radši, než celovečeráky.
Děsivé dědictví (2018)
Celkem zajímavý horůrek. Jen bych tomu utnul tak 20 minut. Takhle je to zbytečně rozvláčné.
Creed II (2018)
Stejný případ jako první díl. Pouze nostalgie a jinak recyklovaná nuda. I ten Sly vypadal, jako že v tom ani nechce hrát.
Černobílá spravedlnost (2017)
S paní režisérkou mám celkem problém. Vezme atraktivní téma a pak ho natočí naprosto nudně a vyznívající do ztracena. Ty přepálené stopáže tomu také nesvědčí.
Všechno nejhorší 2 (2019)
Znovu stejně a přesto jinak. Za mě dobý a klidně další díl.