Recenze (889)
Černobyl (2019) (seriál)
Typicky vyhypeovaná záležitost. Koukat se na to dá, ale na zadek se teda neposadím. Taky z čeho? Fakta zná každý. Není komu fandit. Navíc jde o rusáky, takže kdoví, jak to bylo doopravdy. A naprosto neodpustitelná je filmařská ignorace kola v Pripjati. Spokojil bych se i s autíčkama nebo bazénem. Takhle to vypadá jak točené v Mostě.
Jak vycvičit draka 3 (2019)
Další skvělé dračí dobrodružství. Bezzubka je král. No fakt.
Úžasňákovi 2 (2018)
Jsou zpět a jsou opět úžasní.
Úžasňákovi (2004)
Skvělá pocta a zároveň parodie na superhrdiny.
Jack-Jack útočí (2005)
Jack-Jack je borec.
Bao (2018)
Pixar šlápnul do nových vod a zase válí. Ty jejich kraťasy s poselstvím prostě miluju.
Teta Edna (2018)
Jack-Jack válí a Edna nestíhá.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Dvojník Ready Player One. To jest digibordel a nuda. Náběh na druhý díl, který nebude.
La Llorona: Prokletá žena (2019)
Slabota. Nic k zapamatování. Chtělo by to svěží vítr do hororových vod.
Řbitov zviřátek (2019)
Kromě Darabonta nikdo nenatočí mistra Kinga dobře, takže už se na to prostě vykašlete.