Poslední recenze (10)
Warrior (2011)
Jeden z mých největších filmových zažitků. I když je to trochu kliše a děj se dá očekávat, tak tento film pro mě znamená hodně. Dobře natočené, super zápasy a dobře obsazené. K tomu ten děj a na konci mi ukapla dokonce slza.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Pro mně naprostá jednička ze všech filmů.Každý rok se na něj musím podívat znovu.
StreetDance 3D (2010)
Žádný extra děj a herecké výkony...Ale o tom to neni.Tanec a hudba v provedení 3D , myslim že docela slušné a užil sem si to.