Recenze (603)
Barvy zla: Červená (2024)
4,5*
Sněžné bratrstvo (2023)
4,5*
Vláda (2010) (seriál)
4,5*
Promlčeno (2022)
3,5* Celkom slušná atmosféra, no zostal pocit čohosi nedotiahnutého.
Vyvolávač deště (1997)
3,5*
Sopka: Záchrana z Whakaari (2022)
3,5*
Kolonie (2015)
3,5
Fantastický pan Lišák (2009)
3,5*
Erin Brockovich (2000)
3,5*
Čas zabíjet (1996)
3,5*