Oblíbené filmy (10)
Láska nebeská (2003)
Ačkoliv je děj (resp. děje všech "epizod") v podstatě tuctový, herecké výkony, střih a hlavně hudba spolu dohromady fungují tak skvěle, že filmem proplujete neuvěřitelně ladně a na konci Vám zbude jenom slunce v duši. :-)
Avengers (2012)
Downey je bůh a ostatní mu velice obstojně sekundují. Skvělá týmová komixovka s tunou hlášek, WOW momentů a parádním završením po skončení titulků. :-) Už se těším na dvojku.
Matrix (1999)
Neskutečnej nářez a zaslouženej kult! Vyladěný mix akce, napětí, filozofie, zrady, lásky, skvělých efektů a výborné muziky. To jsou hlavní součásti, které z Matrixu dělají skvělý film. Jenže celek je tentokrát ještě mnohem, mnohem, mnohem lepší, než součet jeho části.
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Počátek (2010)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Avengers: Infinity War (2018)
Nejsilnější filmový zážitek všech dob!
Rychle a zběsile 5 (2011)
Nejlepší akční kravina od XXX 2 a nejlepší díl celé série o rychlých a zběsilých chlapcích v rychlých a zběsilých vozech. Diesel a Johnson jsou drsňáci, jak se sluší a patří, a honička s trezorem je prostě bomba.
John Wick 2 (2017)
Bohužel neznám dostatek superlativů, abych dokázal popsat, co jsem právě viděl. Ve zkratce: John Wick 2 si bere to nejlepší z jedničky a povyšuje akční film na umělecké dílo.