Recenze (1 002)
Iron Man (2008)
Komiksové adaptace mám hodně ráda a Robert Downey Junior je jeden z nejcharismatičtějších herců součastnosti
Resident Evil (2002)
Celkem dobře udělané, ale něco tomu prostě chybí...
Smím prosit? (2010) (pořad)
Zdeněk Chlopčík je výborný učitel, o čemž jsem se měla možnost přesvědčit v jeho tanečních. Ale tenhle pořad, chtělo by to víc energie.
Nikdo není dokonalý (1998) (pořad)
Je pěkné vidět, že nejsem zas tak blbá...
Pepek námořník (1960) (seriál)
Díky pepkovi jsem překonala svou averzi ke špenátu...
2001: Vesmírná odysea (1968)
Bohužel mě to neohromilo a navíc mi to přišlo strašně nudné.
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Serial je to rozhodně zajímavý, jenže to není přesně můj šálek kávy 3,5*
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
Stokrát lepší než konkurenční Talentmania na Nově
Cry-Baby (1990)
Hodně velká šílenost
Talentmania (2010) (pořad)
Mohlo to být i horší