Oblíbené seriály (8)
Treme (2010)
OUTSTANDING....:)
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Keď sa človek zamyslí nad politikou resp. byznisom vtedy a teraz, nenájde veľa rozdielov. Naopak zdá sa, že je to v súčasnosti ešte väčšie pokrytectvo._____Konečne sa snáď dostanem aj k nejakému filmu:)
Life on Mars (2006)
Black Books (2000)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Zločin (2011)
Krimi jak brno. Dvadsaťšesť dielov (myslím) na vyriešenie jednej vraždy? Fakt haluz.
Na jezeře (2013)
Top of the lake by si zaslúžil poriadnu analýzu. Je v čom sa pitvať, čo rozoberať. Vrelo odporúčam!
Temný případ (2014)
Nemám ani slov. Počkal som si na všetky diely a zhltol ich za dva dni. To čakanie stálo za to. Výborne charaktery dvoch detektívov, ktorí sú miestami dosť komický a dokonalé ulepené prostredie Lousiany. Prípad jak delo, taká stará detektívna škola. V dnešnej dobe by som niečo takéto už nečakal. Pre fanúšikov krimi detektívok povinná jazda. _________________ Druhá séria za **. V podstate je to úplne iný seriál, takže by nebolo od veci dať tomu osobitné zaradenie nech sa hodnotenia nemiešajú s excelentnou jednotkou.