Poslední recenze (19)
Irská odplata (2009)
Začíná to slibně, povedlo se několik hodně dobrých fórů a nápadů ale dohromady to lehce kolísá. A k závěru postupně ztrácí dech i styl.
Iron Man 2 (2010)
Jednička mě přes očekávání další superhrdinské splácaniny příjemně překvapila. Ona to sice byla superhrdinská splácanina, ale měla styl a skvěle obsazeného Downeyho. Proto jsem na dvojku šel s naopak velkým očekáváním. Ale všechen styl byl pryč, bylo to nelogické, chaotické, překombinované… Takže bohužel.
The Mystery of the Leaping Fish (1916)
Naprosto bezkonkurenční Fairbanks jako komik. Skvělá výprava, kostýmy, efekty a hlavně scénář a herecké výkony. Nebylo nakonec Douglase pro jeho zloděje z Bagdádu, Dartaňany a Zorra škoda? :)