Recenze (1 246)
Osmy (2014) (TV film)
Perfektní Trojan, osmdesátkový vizuál i vystižení tehdejší atmosféry ve společnosti. Akorát mi to nepřišlo moc zábavné - asi proto, že tu dobu pamatuju. Hodně ale pobavil Pepa Dvořák poslouchající z walkmana Zeppeliny.
První člověk (2018)
Zbytečně moc dlouhé... Armstrong zde navíc není vykreslený jako zrovna dvakrát sympatický člověk. A to podstatné, kvůli čemu tento film diváci chtějí vidět, je nakonec dost rychle odbyto. Ještěže vynechali onu scénu s vlajkou - to bylo celkem odvážné.
Kult hákového kříže (1998)
Velmi dobré, ale vzhledem k renomé, které tento film má, jsem čekal ještě trochu víc. Norton je ale parádní.
Robin Williams: Mysl na dlani (2018)
Nepříliš zdařilá forma zde pokaždé už v zárodku zabila zajímavý obsah hned, jak se objevil. Prostě, nudaaa.
Thor: Ragnarok (2017)
Ach Bože, Bože, to je tak strašná (čti komiksová) hovadina! Jedna hvězda za Immigrant Song a za J. Goldbluma.
Černobílý svět (2011)
Film o ženách nejen pro ženy (chlapi jsou v ději úplně zbyteční). A o tom, jak je rasizmus nesmyslný a nelogický - černé služky nesměly používat záchody svých paniček, ale s jejich dětmi mohly dělat, co chtěly. A paničky byly většinou pěkné nány, proto se nelze divit, že děti měly raději ty služky.
Uprchlík (1993)
Je málo filmů, v nichž je sympatický jak pronásledovaný, tak pronásledovatel. Ford je fajn, ale arogantní a hláškující Jones je prostě king. Na chviličku zazářila i J. Moore. Příběh taky hezky a svižně odsýpá, jen škoda toho příliš šablonovitého rozuzlení a konce.
Contratiempo (2016)
Moc dlouhé a překombinované - závěr sice překvapil, ale do nadprůměru to nevytáhl.
S nasazením života (1993)
Víc americké už to asi být nemohlo...
Rivalové (2013)
O dopadu tohoto filmu na mne nejlíp svědčí to, že jsem za pár hodin zapomněl jeho jméno. Velmi nadhodnocený film s nesympatickými hrdiny a o sportu, který nemám rád.