Recenze (36)
Poslední pevnost (2001)
Přišlo mi to dost laciné a mnohdy těžko uvěřitelné.
Pád (2013) (seriál)
Gilllian mě ničíím nenadchla, stejný ksicht a výraz co v Haniballovi...Zato Dornan to bylo jiný kafe. Před časemm jsem viděla 1. sérii. Na druhou jsem se záměrně nedívala, kvůli 50 odstínům, protože se mi na to nekoukalo dobře...Dnes jsem si pustila 2.sérii, ta se mi líbí více, no a jako hustý...Vrahoun jeden úchylnej. To už máme celkem 100 odstínů.
Padesát odstínů šedi (2015)
Když vím o čem je kniha a nelíbí se mi, tak mě nikdo nedonutí jít do kina. Max. si to stáhnu a mrknu zadara. A ne abych tady pak machrovala, jaká sračka to byla... Pokud se mi líbila kniha a zklame mě film, to je jiná, ale zrovna tady si můžu tak akorát postěžovat na chybějící momentky a scény, protože film byl věrný knize dost. A dá se omluvit to i tamto, prostě nikdy nemůže být ve filmu vše co v knize. Takže opravdu Nechápu co od toho ti co dávali odpad čekali. Je spoustu jiných kravin, které jsou hodnoceny daleko lépe, kdyby nebyl tak velkolepý marketing, tak by nebylo tak nízké hodnocení. A když někdo odpad, tak já 5 hvězdiček. Výborný soundtrack.
Emily Brontëová: Bouřlivé výšiny (2009) (TV film)
Viděla jsem všechny zpracování a tohle je nejlepší a nejvýstižnější.
Expozitura (2009) (seriál)
Seriál není špatný, ale to je tématem, které mě zajímá... Bohužel mi to kazí Vagnerová, jako herečka slabota a její doprovodné mluvené slovo je otravné.
Závod s časem (2013)
Tenhle film mi lezl neuvěřitelně na nervy.
Bronson (2008)
No už je to tak, mám nového idola. Tom Hardy je skvělý! Zahraje všechno a nemá u toho stejný ksicht, jako mnoho herců...Film se mi líbil a po zhlédnutí jsem si vyhledala Bronsona a to je teda fakt týpek :-). Film je mírnější než skutečnost...
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Bylo to dobré, konec ještě lepší. Ten malý, co ztvárnil Rainmakera, byl skvělý, super zahrané...
Let’s Dance: Revolution (2012)
Pro mně rozhodně nejlepší Lets dance, nemyslím příběhem, ale tanečně. Bylo to úžasné.
Líbáš jako ďábel (2012)
Bavil mně akorát Kaiser a Bartoška, jinak mi všichni vadili, kupodivu i Holubová...Dobrá byla hláška únosce s bambulou.