Recenze (50)
Bing (2014) (seriál)
Nedabuje Flopa Eric Cartmann? To je prokrastinácia :)
Stranger Things (2016) (seriál)
The thing + Alien + The neverending story
Bohemian Rhapsody (2018)
...a potom idete z kina,sadnete si do auta a zapne sa radio. A tie sračky...musite ho vypnúť. V aute je až domov úplne ticho, ale tebe a priateľke znie v hlave iba Love of my life. Asi som staromódny...
Blade Runner 2049 (2017)
V záplave marveloviek, je toto skvost...nezabudnuteľný film, akých je málo.
Muzzikanti (2017)
V niektorých pasážach jasný odpad a veľa trápností. Katastrofálna práca so strihom. Dejový linka slabá na štýl telenovely kde ale na miesto 180 častí Rapoš všetko narval do 2 hodín. No čo.. Lalaland to nieje... ALE. Som len obyčajný chlap, ktorému keď dáte pekné ženy ( hlavne Olszanska), alkohol, hokej, rock n roll (aspoň ten čo tam bol) tak mi to postačí. Ďalšiu hviezdu dávam za aj moje krásne Beskydy. A jednu za Jarka. Soundtrack na naše pomery celkom počúvateľný, myslím teda Nohavicu, Cmoríka, Jandovú.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Ak by sme nežili v tak debilnej intelektualne - hipsterskej dobe, kde každý je už neviem aký premúdrený mal by Mad Max ešte väčšie hodnotenie. Veď už nechápem čo viac môžem od filmu tohoto žánru dostať...a ešte v dnešnej dobe. Hold, asi som len obyčajný chlap z dediny, čo ma rád strojarinu, auta, motorky a poctivé filmy.
O myšce a medvědovi (2012)
Unikátne
Za borovicovým hájem (2012)
Po druhom zhliadnutí, definitívne dávam 5*. Derek Cianfrance, má zvláštny talent točiť neobyčajné filmy o obyčajných veciach. Je to tak, muža najviac zmení dieťa. To sa aj z nezodpovedného rebela, stáva starostlivý otec. O hereckých kvalitách Coopera a Goslinga netreba pochybovať, trošku mi vadila Mendez (na jej mieste by som si vedel predstaviť niekoho schopnejšieho). Najväčším prekvapením je však DeHaan, v záverečnej pasáži kraľuje. Treba pochváliť aj soundtrack, a scenár, ktorý ani pri dlhej stopáži nenudí. Je príjemný zistenie, že stále vznikajú "netuctové" filmy, s myšlienkou a svojským štýlom. O to viac, keď si v nich strihnú herci, ktorým bude patriť budúcnosť...k dokonalosti však niečo chýba, no možno tento film nemal byť vôbec dokonalý.
Atlas mraků (2012)
Čo je viac ako láska?...nikdy nič!
Deň a noc (2013) (seriál)
Koniec sveta nablízku. god bless this world