Oblíbené seriály (9)
Červený trpaslík (1988)
Městečko South Park (1997)
Oggy a škodíci (1998)
Geniální animák. Ale ty šváby bych zabila.
My z Kačerova (1987)
Na tohle můžu koukat pořád a nepřestane mě to bavit. Asi jsem infantilní.
Mr. Bean (1990)
Futurama (1999)
Já se picnu...tohle byla láska na první pohled. Můžu na to koukat pořád dokola, natolik je to dokonalé.