Oblíbené filmy (10)
Devátá brána (1999)
Skvelý príbeh o chamtivosti,pokrytectve ale aj o ctižiadovosti a zarputilosti a o tom,že to čo hľadáme,máme väčšinou na dosah ruky.
Obchod na korze (1965)
Tragikomický príbeh života Tóna Brtka,ktorý za Slovenského štátu dostane do správy obchod s galantériou i s pre neho nečakaným prekvapením
Ring (1998)
film u kterého som si po troch rokoch musel zapáliť cigaretu.Dostal ma!!!
Kult hákového kříže (1998)
Skvelý film o pálčivom probléme spološnosti.Skvelý výkon Edwarda Nortona.Ponaučenie z filmu?? 1. Rasizmus je tu všade okolo nás,či biely,čierny,žltý.....2. Zradíš rasu a umrieš!!!
Nájemní vrazi (1995)
Neskutočný herecký výkon Antonia Banderasa.Jeho mimika a pohyby sú nenapodobniteľné.Celé toto doplnená výkonom skvělého Staloneho a krásnej Julianne Moore
Pokoj v duši (2009)
Krásny,hlboký baladický príbeh životom sklamaného hlavného hrdiny odohrávajúci sa v nádhernej prírode Nízkých Tatier.
Twister (1996)
Film pri ktorom by som ušiel z kina,keby tam na divákov pustili ventilátory pre zvýšenie efektu. :D
S čerty nejsou žerty (1984)
Asi najlepšia rozprávka o čertoch,ktorú poznám.
Šestý smysl (1999)
Bruce Willis asi v najlepšom hereckom výkone.....Neskutočný film so zaujímavým rozuzlením....I keď ....Ja som ho tak nejak tušil...Nápovedy tam boli.
Od soumraku do úsvitu (1996)
Tak tento film milujem.Je vtipný,akčný sexy (Salma Hayek).Dobrý dej,ktorý nenudí....Proste tento film milujem!!! Jediné čo ma mrzí je,že keď som to videl v 90 rokoch na VHS,tak v Titty Twister hrala hudba od Morbid Angel (pri premene na upírov) ,v TV tam už hralo niečo iné! :(