Oblíbené filmy (10)
Jurský park (1993)
Ať si říká kdo chce co chce, ale toto byl vrchol Spielbergoviho režirního daru co má! A jeden z nejlepších filmů devadesátek.
Den poté (2004)
I přes zdejší hodnocení se mi film jaksi zaryl pod kůži a nemůžu ho dostat ven. Mám rád filmy tohoto typu a ne, že by jich bylo moc! Možná i proto je to můj oblíbený.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Chci to videt zas , zas , zas a zas......... Vtipnejsi akcnejsi a mozna i zatim dejove lepsi nez Lotr
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Epické zakončení Epické trilogie. Co víc k tomu říct a vypisovat nějaké inteligentní žvásty! Prostě vidět a nezapomenout.
Twister (1996)
Akční,svižné a hlavně jeden ze svých druhů filmů,který i dobře působí na oko diváka.
Kdo hulí, ten umí (2001)
Potře.buju.prachy. Nezapomenutelná dvojice methodman a redman. Skvělý Cz dabing (jenom né ten z primy to akorát zkazily) Jenom snad říct ŮŮŮŮ Ivory ty negře ty deš ale dobře cítit o bóóóóóže :D .
Scary Movie 3 (2003)
!!!Vadí ti, že jsem černej!!! :D. Jeden z nejlepších dílů SM,který je tak dobře zvládnutý a každá pasáž má i něco do sebe prostě mega prdel :)
Simpsonovi ve filmu (2007)
Doufám, že nebudou fakt čekat dalších (X) let na další film ... Protože je to pecka.
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Jeden z nejlepších dílů co vznikl ....... už se to odpoutalo od dětské pohádky po dobrou akci, která baví všechny.
Mládeži nepřístupno (2013)
Asi jsem obrovskej uchylák protože se mi to hodně líbilo. Zase takovejch nechutností tam nebylo :D ....... Ale co k tomu dotat hodně dobře obsazený film s dobrými herci :) v bizardních situací a šmitec (výbuchy smíchu) Nesmíte v tom hledat nějaký potenciál prostě se jenom koukat :)