Poslední recenze (7)
Bobule (2008)
Osobně za poslední pětiletku, spíš dvě (tři ???) neznám českou komedii, která by mě alespoň trochu bavila... Bobule jsou v tomto ohledu světlou (jedinou???) výjimkou... Není to sice něco, na co se nezapomíná, ale je to příjemné... ubíhá to, pobaví to... 2 hvězdy za film + 1 za Terezu Voříškovou (její nej. role ???) + 1 za sluníčko a víno...
Hospoda (1996) (seriál)
Myslím, že na dobu, kdy to vznikalo (navíc v režii televize NOVA) je to dost solidní zábava... Ano některé díly jsou odhadnutelné, historky kostrbaté, ale co... Já osobně se u toho pobavím, což je asi to, co od TV komediálního seriálu očekávám... 3 hvězdy za seriál + 1 za herecké obsazení... Určitě si myslím, že si zaslouží vyšší hodnocení, než kolik tady na CSFD má...
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Protože jsem velký fanda sci-fi seriálů, bylo tohle pro mě opravdu příjemným vyvedením z klidu, který poskytuje věčná vesmírná prázdnota „žádných“ nově vznikajících kvalitních seriálů na toto téma. Krátké shrnutí mých kladných pocitů: zajímavý nápad a příběh, fajn obsazení, skvělé záběry kamerou (jakoby amatérsky točené záběry ve vesmíru), lidé se chovají jako lidé – jednají tak, nedělí se na hodné a zlé. Krátké shrnutí mých záporných pocitů: na mě až moc povídání o bozích, přeci jen spíš bych, kdyby to mělo nějaké „vědečtější“ vyvrcholení, tradiční nedostatek – ze začátku se bojíme jedné nepřátelské lodi, ke konci bojujeme s celou jejich flotilou a přijde nám to normální...