Poslední recenze (100)
Thor: Láska jako hrom (2022)
...dekáda marveloviek od roku 2008 do 2018 sa ešte dala a bolo tam dosť dobrých filmov (Avangers 2012, Kapitán Amerika 2011, Ant Man 2015, Dr. Strange 2016 napr.) ...,ale filmy Marvelu od Engame, za mňa nestoja za nič a sú len slabé odvary - pestrofarebné zlátaniny. Dúfam že DC sa vyšvihne a natočí oveľa lepšie komiksovky s temnejším dejom, kamerou, hudbou, postavami atd...pevne verím.
Není čas zemřít (2021)
To fakt ako na konci filmu je agent 007 žena? A černoška? Nie som rasista....ale toto snáď nebude najbližšia realita bondoviek? ....... Nie ..... zlatý Roger Moore , zlatý Connery,.....😒
Šprtky to chtěj taky (2019)
... dekadentnost západného sveta v tínedžerskom svete Ameriky. Kde je hrdost vzťahu : chlapec- dievča. Lesbičky a homosexuáli ....propaganda LGBTI. Nie .....toto nie.......všetko má svoje hranice ale od Olivie Wilde som to nečakal...sklamala ma.