Recenze (106)
Nevěrná (2002)
Tak mladej pani ani tak nevadila nevera ako to, že junák mal okrem nej aj inú. Toto manžel keby tušil, aj guľu by mu nechal. S novým odkazom.
Ztracené město Z (2016)
Ten film nevie o čom chce byť.
7500 (2019)
Nerozumel som chovaniu únoscov a ani chovaniu pilota. V tom strese a s tym adrenalínom asi zrejme stačilo eliminovať prvého únoscu a bolo by vyriešené. 2* dávam za prvú polovicu filmu, kde tu nervozitu človek prežíval od safety control uz v terminály.
Stamping Ground (1971)
No, dokument. Záznam a par hippie múdrosti.
Explorer: Lost in the Arctic (2023)
Veľmi povrchný dokument z dielne NG, v ktorom neboli spomenuté ani základné zistenia, ktoré v týchto rokoch uz dávno poznáme. Ak by to bol film dvoch kamarátov amatérov na expedícii, dal by som hodnotenie určite vyššie.
Invalida (2023)
V našich pomeroch úplný zázrak.
Déjame Vivir (2014)
Ak by to človek nevidel natočené, tak neuverí. A aj tak nerozumie.
Cicliste per Caso - Grizzly Tour (2020)
Dokument o jednej premotivovanej talianke a jej manželke, ktorá sa jej snaží prispôsobiť. O zvyšných dvoch účastníčkach sa nedozvieme nič. Pekné zábery amerických hôr a trochu feminizmu od žien z vyspelej časti sveta vyznievajuci až smiešne.
Barvy nekonečna (1995) (TV film)
Zaujímavý dokument podfarbený hudbou Davida Gilmoura.
The Man Who Wanted to See It All (2021)
ikigai nájsť je ťažké. No aj keď sa vám to podarí, budete šťastný? Zaujímavý príbeh, ktorý bol spracovaný veľmi jednoducho a v podstate sa nič o tejto veľkolepej životnej púti nedozvieme.