Oblíbené filmy (10)
Vetřelci (1986)
Dvojku jsem viděl ještě dříve než jedničku a zůstala mi v srdci jako nejlepší film série. A asi to byl první film, kde jsem viděl oblíbence Jamese Camerona herce Michaela Biehna. Škoda, že se více neprosadil. Všechny filmy dua Cameron/Biehn (Terminátor, Propast, Vetřelci) stojí za to!
Blade Runner (1982)
Znám knižní předlohu (a její ne zrovna kvalitní pokračování) a tak můžu říci, že film je lepší než kniha. Jedna z mála adaptací, která předčila originál! Ovšem to vše platí o "původním" díle. Tedy před zásahy pro Director´s Cut a další. V "původním" díle byly skvělé monology hlavního hrdiny, které mu běží hlavou. Ovšem to se nelíbilo Scottovi a tak to nechal vymazat. A vtípek na konec: Kdo má doma VHS od Intersoniku, tak se mrkněte na obal - hraje tam výborná herečka Rutger Hauerová! :-D
Tron (1982)
TRON: Legacy 3D (2010)
Je fakt, že děj poněkud pokulhává, ale protože jsem jako malý vyrostl na filmu Tron (ještě v rychlodabingu) mám pro tento film slabost. Efekty a hudba jsou prostě impozantní! Jsem unešen...
500 dní se Summer (2009)
Díky náhodě (nebo to byl osud?) jsem přepnul na HBO a viděl kousíček tohoto filmu. Jen tento kousíček mě tak zaujal, že jsem se ho jal vyhledat a posléze zakoupit. Je nápaditý, lehký, vtipný, romantický, skvělá kamera, hudba, scénář... Co více si můžeme přát? V holywoodské záplavě romantických slátanin je toto ostrov, na který se musíte zajet podívat a strávit tam prázdniny. Šťastnou cestu... :-)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Četa (1986)
Warrior (2011)
Drive (2011)
Na 100% návrat k žánru "Noir"! Pomalý a klidný rozjezd, který ale nenudí - má super atmosféru. Pak přituhuje. Zápletka se více zaplétá, atmosféra houstne a dokonce i cákance krve tam přesně patří... Z mého pohledu tam nic nechybí ani nepřebývá. Je to perfektně vyvážené. Milovníci filmu chrochtejte blahem!!!