Poslední recenze (213)
Případ pro zvláštní skupinu (1989) (seriál)
Tento seriál (spřízněný s Malým Pitavalem) mi z nějakého důvodu dlouho unikal, nakonec ale právě jeho srovnání s Pitavalem je dost tristní. Je zarážející, jak amatérsky některé scény vypadají. Připadá mi, že vůbec nezbyl čas na střih - nemá to spád, nemá to napětí. Nejlépe z celého seriálu mi vycházejí poslední dvě epizody (Přepadení a Neznámá kráska) - u těch jsem se nenudil a jejich scénář mi připadal nápaditější.
Zrod synthwave (2019)
Velmi přínosný dokument o lidech podobně postižených jako já, které zvuk syntezátorů přivádí do tranzu. Některé z autorů sleduji už léta (Nina, Dynatron, Lazerhawk, Ogre), některé jejich nahrávky patří mezi nejlepší vůbec. Pohled do historie je docela přesný, vše podstatné zazní, konečně někdo plně ocenil vliv Tangerine Dream ve filmové hudbě (Thief, Risky Business). Na závěr otázka: co česká stopa, kolikrát se ve filmu objeví slůvko Prague? SPOILER= Ani jednou, nebuďte naivní. =SPOILER
Cesta bez návratu (2017)
Nechápu, co jste čekali za film, jako psychologické drama to dokonce předčilo má očekávání. Nejvíc se mi líbí obraz moderní společnosti ve filmu. Už to oznamování tragédie na letišti bylo docela na hraně. Nastoupí na vás armáda psychologů, ale ve skutečnosti je každému jedno, jak vám je. O emoce nikdo nestojí. A když chcete udělat něco po svém, nastoupí na vás armáda právníků. Hlavně aby si nikdo neumazal ruce. Dokonalý obraz novodobé korektní společnosti.
Poslední deníček (46)
Interstellar Sequence - Impulse
Namísto překladu titulků se teď věnuji hudbě. Dokonce jsem začátkem roku vymazlil i dva videoklipy - a kde jinde o nich psát, než na filmové databázi.