Poslední recenze (240)
Perníkový táta (2008) (seriál)
Ako fakt dobre natočené, nepredvídateľné, dobrý námet, napínavé. Neskutočne ma ale vytáča správanie hlavnej postavy (a aj niektorých ďalších). Chová sa niekedy ako totálny pako... Za to dávam zatiaľ o jednu menej. Zatiaľ...mám rozpozeranú 3. sériu, uvidíme...
Dark (2017) (seriál)
Zatiaľ som na konci druhej série a musím skonštatovať, bez toho, aby som chcel uraziť veľkého českého génia Járu Cimrmana, že jeho Vítr z hor sa na toto nechytá. Dávam zatiaľ štyri, lebo milujem cestovanie v čase. A nedávam plný počet, lebo sa jedná o viacsezónny seriál, čo ma za následok, že to trpí častou chorobou takýchto seriálov - a to je, že tvorcovia sú opojení možnosťou veľkej časovej plochy a zvyknú si ten čas neustrážiť a trochu veci naťahovať. Tiež to trpí častou chorobou diel o cestovaní časom - a to že protagonisti neriešia veci tak, akoby to riešil logicky bežný človek - ale niekedy len podľa chutí scenáristu, len blbo pozerajú, nezodpovedajú na otázky, neriešia a tým spôsobujú zbytočné problémy sebe a svojmu okoliu.
Modrý kód (2017) (seriál)
Zďaleka to nie je na 5 hviezdičiek. Ale ja to takto robím, keď dav zodpadí niečo, čo určite nie je odpad. Videl som pár dielov a minimálne z lekárskeho pohľadu je to v pohode.