Poslední recenze (118)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Rambo ft. Divoký Anděl vs. Četník ze Saint Tropez. S každou přibývající sérií čím dál tím větší mišmaš repetitivnich, nikam nevedoucích, či úplně zbytečných dějových linek a nesmyslů. I po půlce poslední série však za sebou zanechává překvapivě mnoho otázek. K čemu přesně jsou ve Španělsku policie, tajné služby a armáda? Pro dekoraci? Kolik perfekcionistů plánujících přepadení banky po desítky let do nejmenších detailů si následně vybere ten nejvíc labilní tým lupičů, který se jim podaří najít? Jak se stát společností opěvovaným bojovníkem za svobodu? Stačí ukrást pár miliard euro a nikoho přitom nezabít? Kolik munice je potřeba na zastřelení jednoho lupiče? Tuna? Dvě? A kolik facek by Tokyo potřebovala dostat, aby konečně zavřela hubu? No, možná ne ta poslední. :) edit: Ta druha pulka posledni serie lol
Startup (2020) (seriál)
No nevim, za me tedy nejhorsi K-drama co jsem zatim videl. Ale zjevne jsem vyjimka a lidi bavi koukat na radoby feel good pohadku plnou ulhanych loseru a hloupych lidi.
Anastázie (2003) (seriál)
IMDB: 7.3 - 'nuff said.