Recenze (172)
Logan: Wolverine (2017)
Wolverina jsem milovala od začátku. Ale upřímně, tenhle díl je víceméně o tom !!!!!SPOILER!!!!! Logana zabít, protože Hugh se asi na další pokračování necítí (stejně jako Stewart). Kdybych si měla vybrat, jestli se znovu podívám na Logana, nebo na Dark Phoenix...ano, vybrala bych si Dark Phoenix, která mi přijde nedoceněná. Narozdíl od přeceněného Logana. Tři z nostalgie.
Skrytá identita (2006)
Následující komentář obsahuje SPOILER: Všichni jsou mrtví, Dave.
Vládce prokletých přání (1997)
Poznámka k hodnocení: nebyla jsem schopna dokoukat do konce. Jediný, co bylo koukatelný byl způsob, jakým džin originálně plnil přání.
Pohádky tisíce a jedné noci (1974)
Jako dítě jsem z téhle pohádky měla noční můry.
Buffalo Soldiers: Odvaha a přátelství (2008)
Herecké obsazení dobré, natočeno velmi zdárně. Dala bych pět hvězdiček, ALE...to, co filmu ubírá je délka a chvílemi vleklé filozofické dialogy. Ano, jsou zajímavé, jsou k zamyšlení, ale kdyby se ubraly, film by měl rozumnou délku a byl lépe koukatelný.
Šedovlasý pán (2007)
Albert H. Fish byl opravdový člověk, které páchal opravdové zlo. Film ale přeskakuje Fishe k detektivovi, který případ vyšetřoval a ani jednomu z nich se nevěnuje....opravdově. Je velice povrchní, de facto nic neříkající. I článek, který měl v časopise dvě stránky, popisoval jeho "činnost" lépe, než hodinu a půl dlouhý film. Natočení filmu buď pouze z pohledu Fishe nebo pouze z pohledu detektiva bych asi ocenila lépe.
Žena v černém 2: Anděl smrti (2014)
Nic moc co se snažilo navázat na skvělý první díl....
Gamer (2009)
Velmi zajímavý námět s excelujícím Michaela C. Halla. Jde ovšem o jediné dvě interesantní věci na tomto filmu. Film jako takový je soustředěný především na efekt, navíc je velká část filmu natáčená v tmavých prostorech, blikajících světlech nebo v neuvěřitelně rychlých sestřizích. Trvá skoro polovinu filmu, než se konečně divák dozví, "vo co vlastně go". A tyhle chyby nedokáže vychytat už nic.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
.....ale ta čtvrtá hvězdička je jenom kvůli Fassbenderovi (miluju záporáky :-D).
Útok na věžák (2011)
Jak by řekla generace, která má ve filmu hlavní roli: WTF, man?