Oblíbené seriály (10)
Chobotnice (1984)
Mladý papež (2016)
Příběh služebnice (2017)
Knick: Doktoři bez hranic (2014)
Nenapadají mě k tomuto seriálu než samá superlativa. Dějově, technicky a hlavně herecky naprosto dokonalý. Popis doby počátku 20. století od kostýmů až po chování v tehdejší společnosti je naprosto grandiózní. K tomu napomáhají i méně známí a neokoukaní herci (kromě C. Owena) kteří si uvědomili že se stali součástí dokonalého díla a je to znát i na jejich hereckém přednesu, oni postavy nehrají, ale přímo žijí. Tomu asi nejvíc věří i sám režisér Steven Soderbergh, který se tomuto projektu doslova upsal a odmítl pracovat na čemkoliv jiném. Už v pilotním díle nám je nastíněno v jakém duchu seriál bude a heslo "dokonalost nadevše" tu je uplatněno na 100% včetně průběh operace čehokoliv (a ne jedné), když vezmeme v potaz v jaké době se seriál odehrává, tak to nebudou hypermoderní chirurgický sály s hudbou fláků ze 70 let z repráků a vtipkujícím Georgem Clooneym z Pohotovosti. Naopak! A co víc kamera neuhne ani ve chvíli kdy by jsme to očekávali. A aby jsme měli jistotu že jsme svědky zrodu velkého díla, tak nám k tomu hraje fantastická hudba Cliffa Martineze. Zkrátka 100% zážitek ve všech směrech.
Městečko Twin Peaks (1990)
Taková normální rodinka (1971)
Mr. Bean (1990)
Poldark (2015)
Stále platí že dobrý seriál dělá hlavně příběh a dobří herci. V okamžiku kdy vnímáte už pouze a jen děj a nezajímá vás jestli herci odvedli dobře svojí "práci" tak sledujete dokonalé dílo. BBC nemá v tomto směru konkurenta a Česká televize se každým rokem vzdaluje době kdy padla poslední klapka čs. seriálu podobného ražení (Jana Eyrová - 1972).