Poslední recenze (172)
Červená tečka (2021)
Wow. Tady se stalo přesně to, co jsem u filmu I Care a Lot reklamoval. Prostě wow. Neřešíš. Ale problém Red Dot je, že to kolem okolo stojí docela za hovno a vlastně je to dost špatný. Škoda, podle mě se dalo z krásný severský krajiny a tý severský, trochu strašidelný nacistický nátury, vyždímat víc.
Jako v bavlnce (2020)
Docela hezky to začalo. Trailer je super, začátek filmu má grády. Bezcharakterní, přísná ale krásná svině Rosamund Pike je balzám na oko. Peter Dinklage v roli bosse ruský mafie je vtipnej. Fakt dobrý. Prostě jedeš pecky. Až do asi půlky filmu, kde se to v mejch očích celý trochu posralo. Nechci tady spojlerovat, ale proč prostě nemůže jednou vyhrát ten hnusnej rusák a ustřelit tomu "hodnýmu" hlavu a čau, nazdar, konec? To finále to pak trochu zachánilo. Ok.
Oktoberfest: krev a pivo (2020) (seriál)
Nezkoumal jsem ani jsem nepátral, jestli je to vážně podle skutečnejch událostí, či to vychází z historie nějakého "reálného" pivovaru. Dostal jsem to naservírovaný jednoho lednovýho večera k tupláku Augustinera a tak jsem to prostě vzal. Děj je fajn, charaktery a hlavní postavy taky, ale co je úplně nejvíc je vidět starej Mnichov a "Wiesn", když to vlastně ještě vážně byla jenom louka a do toho poslouchat hlavní aktéry, jak se baví uchu lahodící bavorštinou. Myslím, že když člověk nemá tu možnost vidět Oktoberfest 1900 v originálním znění, tak nemůže plně nasát tu amtosféru a tím pádem to ztrácí jednu možná i dvě hvězdy na hodnocení.
Poslední deníček (15)
Padrino
Frajeřina!