Recenze (2 169)
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Jasně, že mě to pobavilo!
Most - Série 1 (2011) (série)
Hodně bavilo!
Bod obnovy (2023)
Tak nějak hezky natočená blbost.
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Bavilo mě to. I ty dlouhé dialogy. I ty předělaný povídky. I ty tresty hajzlů rodiny Ušrovic!
Velká premiéra (2022)
Chtěl jsem, aby se mi to líbilo. A vono né
Vánoční příběh (2022)
Oproti různým Špindlům dost dobrý!
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Bavil jsem se od začátku do konce!
Profesor T. - Osudová chyba (2018) (epizoda)
I ten případ byl dost zajímavej.
Profesor T. - Kolej Vltava (2018) (epizoda)
Slušný rozjezd.
Čest a sláva (1968)
Takové české Maso a krev.