Oblíbené filmy (9)
Kmotr (1972)
Training Day (2001)
Zlý a hodný polda. Zkušený a mladý. Zkažený a plný ideálů. Drsný a milý. To všechno tu už bylo. Nemluvě o Mexikánech, černošským ghettu, fetujících a zkorumpovaných poldech, ale čím je tento kousek tak zvláštní? Denzel! Tak surový, tvrdý, sebědomý a charismatický snad nikdy nebyl. Oscara má právem, protože on dělá tento film něčím nadstandartním. Věřím mu každé gesto, slovo a výraz. Film, který byl natočen jen proto, aby toho oscara dostal a svou práci zvládl neskutečně.
Requiem za sen (2000)
jak muzete povazovat film, ktery ste videli jen jednou v zivote za uzasny a pritom ho nechcete videt znovu? nebo si to jen myslim?
Zlo mezi námi (2003)
Pink Floyd: The Wall (1982)
Tajemná řeka (2003)
Drive (2011)
Co k tomu napsat? Ryan Gosling, kterého jsem vůbec neznal, mi vyrazil dech a to takovým způsobm, že jsem po vzoru jeho postavy téměř oněměl. Něco tak brilantního jsem už dlouho neviděl (pořád o Ryanovi). Ani jeden pohyb, ani jeden výraz ani jedno slovo navíc. Všeho bylo tolik, kolik ja zapotřebí,aby vás při filmu naprosto uchvátila ta atmosféra. Výborný scénář a perfektní hudba. Skvělé záběry a vůbec celá práce pana režiséra. Nápadité a samozřejmě někdy až moc "americké". Jediné, co mi mohlo pokazit dojem, byl pan Nico,kterého hrál ve všech ostních filmech své kariéry typický ňouma Ron Perlman. Nepokazilo.