Recenze (36)
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Nebýt těch reklam, dám lepší hodnocení, bavilo mě to.
Zabijáci lesbických upírek (2009)
Byl jsem asi zrovna dobre naladeny :-)
Tak fajn (2012)
Tohle bylo moc i na mě...
Sucker Punch (2011)
Sice jsem to moc nepochopil, ale pobavilo :-)
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Klesající úroveň, škoda...
Vyfič! (2009)
Při prvním zápasu je "nemilosrdná barbie" při oslavě vítězství bez návleku na helmě, ačkoliv předtím i po tomto záběru jí opět má. Je to viditelné jak pěst na oko.
Hříšný tanec (1987)
Dřív jsem to nenáviděl a teď musím uznat, že to má své kouzlo :-)
Mejdan v Las Vegas (2008)
Cameron Diaz je stále kouzelná...
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Těch 169 minut uteklo jako voda, fanoušky to nemohlo zklamat. Film si lze vychutnat pouze v orifinálním znění, nikoliv s dabingem.
Nějak se to komplikuje (2009)
Tak tohle mě hodně pobavilo :-)