Oblíbené seriály (10)
I jookil nomeui sarang (2005)
Začalo to presne týmto kórejským seriálom...na začiatku trošku nie veľmi zaujímavý, ale neskôr sa to rozbehlo..pre mňa je veľmi pekný, dlho mi zostával v pamäti, škoda, že skončil smutne...veľmi sa mi páčili hlavné postavy...odvtedy som si veľmi obľúbila ázijskú kinematografiu.
Městečko Twin Peaks (1990)
Najlepší seriál aký som niekedy videla, zbožňujem ho, vždy som veľmi tešila na každú časť, naozaj ma veľmi zaujal, je tajomný a záhadný, všetky postavy v seriály som si obľúbila, proste sa mi veľmi páči po každej stránke...
Kriminálka Miami (2002)
Tento kriminálny seriál je môj celkom obľúbený a s rovnako dobrým a mne sympatickým Davidom Carusom.
Námořní vyšetřovací služba (2003)
Ďalší fakt dobrý americký seriál...postavy taktiež.
Odložené případy (2003)
Veľmi pekný televízny seriál, jeden z mála, ktoré ma tak upútali...skutočne pekné príbehy.