Poslední recenze (460)
Jedeme na teambuilding (2023)
A čo, ja som sa pobavila. * navyše za neskutočného Koteka, -* za nechutnú, odpudivú Evelyn (ničím preceňovanejším náš "šoubiznis" nedisponuje), Polniška a Polívková výborné doplnky.
American Horror Story - Double Feature (2021) (série)
Red Tide: Prvých 5 častí absolútna šleha, jediné načo som myslela bolo, že AHS zažíva svoje zmŕtvychvstanie.. Skvelý námet, výborné herecké výkony (Culkin ma neskutočne prekvapil). Zakončením však prišlo vytriezvenie, keď scénaristický idiotizmus dostal svoju hmatateľnú podobu. Veľká škoda. Death Valley: Tak tuto človeku skrátka došli slová. Typicky americká mimozemská konšpirácia, ktorá keby bola aspoň spracovaná nejak pútavo.. Neviem dokonca, či to nebola nejaká forma paródie.. S AHS nikdy neskončím, ale čo sa očakávaní týka, rozhodne zvýšim opatrnosť. 2*
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Ne-u-ve-ri-teľ-ný trapas, absurdne zybtočný gýč. Ja ako fanatický zbožňovateľ fenoménu Priateľov nemám slov. 1* z nostalgie a za Joeyho, ktorý ako jediný pôsobil tak nejak prirodzene a neumele milo.