Recenze (931)
Aguirre, hněv Boží (1972)
Chvíli jsem si trhala vlasy. Nevím, co na tom až tak všichni máte.. /// XIII. seminář archivního filmu, UH 2011
Temný úsvit (2006)
Celý film se držel. Člověk si říkal: Ty bláho Herzog to dokázal, neudělal z toho americkou sračku! A pak... To jde do prdele! Posledních 10 minut člověk musí kroutit hlavou a dovolávat se Boha. /// XIII. seminář archivního filmu, UH 2011
Lekce temnoty (1992)
Výborné záběry. Člověk se nechal unášet ve svých myšlenkách. /// XIII. seminář archivního filmu, UH 2011
Zelená kobra (1987)
Opět monstrózní záběry. Kdyby see však hoši nemlátili, mohlo to dopadnou o 100% lépe.. škoda. /// XIII. seminář archivního filmu, UH 2011
Ježíš Kristus Spasitel (2008)
Magor a ke všemu Kinski. Tohle se Vám nelíbilo? Musíte být zákonitě hlupák! /// XIII. seminář archivního filmu, UH 2011
Fitzcarraldo (1982)
Protože film Vám dá naději a Vy po filmu přemýšlíte, kde vytáhnete tu svou loď. /// XIII. seminář archivního filmu, UH 2011
Paganini ve víru erotických vášní (1989)
Klaus Kinski konečně natočil to, po čem tak dlouho toužil. Tak mu tu neberme. /// XIII. seminář archivního filmu, UH 2011
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Ukažte mi lepší válečné zpracování. Ano, cítíme tam USA na každém, kroku, ale nářez, který je nám předkládán, je silnější a pak to vůbec neva. Nejvýpravnější seriál, který jsme viděla...
Šéfka (2011) (pořad)
Přidávám do šuplíku: Rodinné sledování.
4teens (2011) (seriál)
1. díl: "Tvůrci nakoukali SKINS", "Můžeme čekat SKINS!", co prosím? Lidé viděli jste to? Kdyby mi bylo 14 a milovala bych čtení Brava, tak bych asi nebyla tak na vážkách jako teď. Tedy nevím, kdo dělá kameru a svítí to, ale je to fakt hrozné. Celkově se na to člověk musí dívat jako pubertál a to Vás přestane po půl hodině bavit. O všem za sympatickou hlavní postavu Bublinu a všeobecně stále koukatelnější dílo ČT, dávám zatím dva. Zkusíme tomu dát malou šanci...malou! -> hnus, fuj. Neeeeeeeeeee.