Recenze (931)
Živí mrtví (2010) (seriál)
Když jsem viděla první díl, tak jsem přemýšlela nad 2 hvězdy. Druhý díl až 5 nad odpadem! a nakonec to vznikla na jednu hvězdu. Natáhnout takhle Úsvit mrtví, je pěkná nechuťárna. A chci poznat to prase, co napsalo scénář. Dost velká pitchovina i na takového diváka, jaký jsem já.
Bílá vrána (2008)
Film o autistovi, který je svým způsobem vyhrocen, kam to jen jde. P.S.: Malarkey je idiotský debil, kterého si najdu a uřežu mu koule.
Crossroads (2002)
My nebylo ani deset, když jsem to viděla v kině. A přišlo mi moc fajn, jak Britney přišla o panenství...bylo to super!
William a Kate (2011) (TV film)
Já jsem si hlupačka chtěla protáhnout páteční zamilovanost s Británii a pak jsem se pozvracela...co jsem komu udělala?
V plamenech (2008)
Michelle Williams s Ewanem McGregorym nemohli mít peníze. Jinak si to nedokážu vysvětlit, proč se tohle stalo. Michelle musela snad kvůli tomu shodit 20 kilo a chovat se jako přihlouplá kráva a McGregory vysléct šat a znechutit nejednu ženu. Relativně krásný příběh posrán trapnou režií a neuvěřitelně strašným a laciným provedením...co to probůh bylo Usamo?
Duše (2009)
Ta kamera je prostě nádherná!
Smrt stopařek (1979)
Stopovala jsem, stopuji a stopovat budu. Ani Polák mě nezastaví!
Interpelace (2011) (pořad)
Tomáši, Vy máte na více! Z druhé strany konečně jiné pohled na hlupáky... Alespoň tohle se povedlo.
Farmář hledá ženu (2010) (pořad)
Stačí koukat na neuvěřitelně sexy Laďku Něrgešovou a budete ji chtít ohnout na každém rohu ve svém snu. Tak je to alespoň u mě. Tuhle věc zařazuji do rodinné pohody a nucenosti. Ovšem dlouhovlasý pičus taky není k mání. Pojďme tedy rajtovat!
Základní instinkt (1992)
Prostě ta vagína! Vy jste jak mimoni!